EN SU IDIOMA

3 amigues, - una amb amant, una altra amb nòvio i una altra casada


Decideixen posar a prova una tècnica de seducció, de manera que les tres, aquesta mateixa nit, faran servir bodies de cuir negre, talons agulla de 20 centímetres, i una màscara negra per rebre els seus homes.

Al dia següent, es reuneixen a comparar experiències:

La del amant compte:
'Tot just va obrir la porta, i em va veure de body, talons i emmascarada, va cridar com un salvatge, i em va posseir quatre vegades aquí mateix, a terra ...'

La que va de núvia, al seu torn, compte:
'Jo em vaig posar el body, els talons i em vaig pintar, però em va donar una mica de vergonya, i em vaig posar una bata damunt. Quan va arribar a l'apartament, i vaig obrir la bata, es va posar com un boig i em va omplir de petons, i vam anar al llit, on vam fer l'amor dues vegades seguides ... '

La casada, gruny i compte:
', jo també em vaig posar el body de cuir negre, els talons i em vaig pintar
els ulls de negro.Llegó el cabró del meu marit, es va tirar sobre el sofà, va agafar el comandament a distància i va cridar:

  

- Batman, què hi ha per sopar? '

No hay comentarios:

Publicar un comentario